Mijn emigratie - Reisverslagen van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Mijn emigratie - Reisverslagen van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Mijn emigratie

Wonen, werken en heerlijk leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

21 December 2010

Eind van een sprookje

14 November 2010

Over meer verjaardagen en nog meer schorpioen

02 Oktober 2010

IK GA DAT HUIS NOOIT MEER IN !!!

15 September 2010

En hij is uitgerekend op .......

02 September 2010

Drie (HONDERD) emmertjes water halen ...
Marlies en Gerco

Hoi hoi, sinds maart 2009 wonen we in Granada Nicaragua waar we aan het Centrale Park, naast de Kathedraal een vrij groot bar-restaurant hebben, genaamd Nuestro Mundo. (onder de plaatselijke bevolking ook bekend als El Balcon). Het is hier echt super: supermensen, super mooi weer en super mooi. Hasta pronto en Granada Nicaragua.

Actief sinds 28 Juli 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 73896

Voorgaande reizen:

12 Mei 2009 - 31 December 2020

Mijn emigratie

Landen bezocht: