Pim is vet ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Pim is vet ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Pim is vet !

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

06 Juni 2010 | Nicaragua, Granada

Je wordt er soms wakker van. Als madam weer eens over het dak aan komt denderen. Hebben we dat arme geval, dat niet van ons is / was, maar wel meeverhuist is, geloof ik toch een beetje overvoed.
Ja poes Pim, je bent een vette kat. Maar wel een lieve. Speelt veel maar bijt nooit. Kijken wat er van je gaat worden als we weer gaan verhuizen, want de huur van het andere huisje hebben we inderdaad opgezegd. Hebben alleen nog geen ander huisje dus zijn druk op zoek. Geen probleem overigens hier hoor. Genoeg te krijgen. Dus we zien wel.
We zijn druk aan het organiseren. Al weer 3 grote evenementen op stapel staan. Op 19 juni komt de band Los Papas weer spelen, de band die ook op de openingsreceptie gespeeld heeft, bijna 11 maanden geleden. Op 31 juli komen de rockers van Black Ace weer terug en op 3 juli, Granada gaat eraan geloven, het eerste grote “Gay”-feest. Dit is iets wat ongezien is voor Granada, dus dat gaat wat worden. Een groot dansfeest, met dj´s, suikerspinnen, cocktails, Miss Nicaragua, travestieten en heel heel veel balonnen.
En dan komt natuurlijk het WK eraan. Niet dat we alle wedstrijden gaan laten zien, wij gaan echt niet om half 5 ´s ochtends hier zitten, maar de avondwedstrijden hebben we allemaal op groot filmscherm.
Verder heeft Gerco zich een paar weken geleden kostelijk misdragen aan de kust in San Juan del Sur, met vrienden Eleazar en Steen. Heerlijk een paar dagen ordinair zuipend de zee in springen, zonnen, zuipen, brulapen pesten, de kroeg in, slapen, wakker worden, ontbijten en nog meer zuipen aan de geweldig mooie witte stranden hier.
Best leuk voor de ontspanning. Bij thuiskomst was het meteen weer hard werken, want we mogen nog steeds niet klagen. We doen het best leuk. Zelfs ontslagen medewerkers blijven onze tent bezoeken en vandeweek kwam er zelfs een smeken of het niet mogelijk was om de verloren baan weer terug te krijgen. Vaak valt het niet mee, werken met personeel van hier, maar dit team schijnt dus toch iets aparts uit te stralen. Hasta la proxima!

• 07 Juni 2010 - 13:23

Hilly:

Dank voor jullie verslag en fijn, dat het jullie steeds goed gaat want wij horen steeds goede berichten. Dus nu op zoek naar weer een ander huis.Maar nee, niet nogmaals een kat! leuk, dat gerco een paar leuke dagen had maar wanneer ben jij nu aan de beurt Marlies ?

• 07 Juni 2010 - 13:26

Tt. Hilly:

Dank voor alweer een verslag en heerlijk, dat het jullie goed gaat. Ga zo door ! Nu weer op zoek naar een ander huis maar neem dan niet weer nog een kat mee ! Leuk dat Gerco een paar leuke dagen had maar Marlies vergeet jezelf niet. Wanneer ben jij aan de beurt ?

• 08 Juni 2010 - 11:11

Mam:

Fijn weer iets van jullie te horen,leuk al die komende evenementen,succes met alles en ook met het zoeken naar een beter geschikt huis.Pim heeft het maar goed getroffen met jullie!liefs van mam.

• 09 Juni 2010 - 15:33

Karin:

Heerlijk om weer wat van jullie te horen .
    Hopelijk vinden jullie snel een geschikte leuke woning
    Kus

Karin

• 20 Juni 2010 - 19:09

Hillie:

Heeee,
    Klinkt allemaal weer erg goed daar in het verre land. Gaaf hoor dat het nog steeds zo goed loopt. Binnenkort skype?
    Ik schijn jullie steeds te missen :-(
    dikke kus voor alletwee

• 28 Juni 2010 - 11:18

Arina:

He lieve schatten,

lang geleden dat we jullie op skype hebben gesproken. en dan blijkt er toch wel weer het een en ander gebeurt te zijn, t is altijd wat met jullie, te zien aan de foto's is het altijd feest in die tent van jullie, is er al een cd???? Bij ons alles kits, hopen jullie toch snel weer eens te zien hoor of in ieder geval te spreken.

Dikke kus

• 30 Juni 2010 - 18:22

Hillery:

Hallo you 2
    Eindelyk what time to get some niews out.as alwaways it is so nice to hear from you 2 with all the ectiting news.Tha cat al on the diet??You sure have you up and downs bat always seem to come aboce it.Hope you both keep healthy.Gerco looking good and round, haha.Keep him in line Marlies.
    Did I ever tell you that I am volunteer at our Airport.?? So this al for 5 years.This July the 3rd we will be in line to great the QUEEN OF ENGLAND who is coming here.to visit and she will be offically opening ournew Airport, and we will be up front in the greating line.All dressed in our new uniforms. We had to get short skirt in a hurry but no slacks allowed.We are all very excited.Am keeping up withe the World Soccer ofcourse.Hope the Dutch will do well.I fly the little Dutch flag on the car.I am doing fine.Still have trouble with my left knee.Will finally get a MRI Nov.25th/.Well this is the latest news from Winnpeg.Lots of water around the city Torrential rains for days on end. Not very good.
    Love you both take care and stay Healthy.Hope business is good.
    Love hugs kisses
    t.Hilly Canada