Eind van een sprookje - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Eind van een sprookje - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Eind van een sprookje

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

21 December 2010 | Nicaragua, Granada

Intimi wisten het al, maar natuurlijk moeten we de minder leuke dingen ook aan de rest van de trouwe lezers laten weten:
Marlies en Gerco zijn uit elkaar.
Schrikken voor velen van jullie, dat weten we en we zullen nog wel een hoop vragen krijgen, dat weten we ook.
Details zullen we weglaten, maar in het kort gezegd vond Gerco dat het al een tijd niet liep zoals hij wilde en denkt hij niet dat het nog goed kan komen.
Marlies in intussen wel in Nederland aangekomen om daar de dingen te regelen omdat het huis in NL in de tussentijd toch eindelijk verkocht is en leeg moet.
Heb je nog iets nodig, laat het haar weten, de hele inboedel moet weg:
marliespeels@gmail.com
Er staan wasmachines, een droger, tv´s potten, pannen, fietsen en nog veel meer
Op 19 januari zal zij waarschijnlijk naar Nicaragua terug komen, al is dat nog niet helemaal zeker.
Ook niet omdat ze nog niet weet wat te gaan doen, qua werk bijvoorbeeld.
Het restaurant zal Gerco´s pakkie an blijven.
Een nieuw blog van Gerco volgt
Zijn email adres is vanaf heden:
nuestromundogranada@gmail.com
Meer info volgt

• 22 December 2010 - 06:38

Karin:

Schrikken idd, alhoewel ik de mededeling van nieuwe mailadressen ieder voor zich wel al raar vond overkomen ...
    Jammer... shits happens .... Het ga jullie beiden goed ... handel en behandel elkaar als volwassenen....
    Ik wil de blog zeker blijven volgen...

Karin

• 22 December 2010 - 08:35

Rox:

jeetje ik ben er helemaal stil van!
    voor jullie beiden een hele dikke kus, weet zeker dat jullie dit beiden niet voor ogen hadden.
    heel veel sterkte!

Dikke kus Rox en Jara

• 22 December 2010 - 10:26

Harm En Marja:

Lieve schatten, we wensen jullie beiden het allerbeste toe en laten beslist wat op ieders emailadres wat van ons horen. Groetjes vanuit Dedemsvaart

• 22 December 2010 - 13:54

Rick Espana:

Klote voor jullie maar ja dat is en zo gaat het in het leven en soms is het beter om als goede vrienden uit elkaar te gaan ,

In ieder geval sterkte Gr. Rick Spanje Tuincorrect

Www.elmundodeespana.com

• 22 December 2010 - 14:56

Anneke Scheurwater:

oh.oh.......da's nie leuk....succes verder dan.....voor ieder van jullie!

• 22 December 2010 - 16:24

Annet:

pffff das wat!!!! dan denk je dat je het gevonden hebt DAAR IN HET VERRE EN DAN DIT??????????
    lEES ALLES HOOR VAN JULLIE EN BLIJF HET DOEN EN HEEL VEEL MOED STERKTE EN SUCCES KWEET HET OOK NIE GOED WAT IK ZEGGEN MOET
    GROETJES ANNET

• 22 December 2010 - 16:24

Annet:

GROETJES ANNET

• 22 December 2010 - 21:26

Mirella:

Jeetje zeg das ff schrikken......klote....
    heel veel sterkte voor jullie beide!!

Veel liefs Mirel en Paul

• 23 December 2010 - 09:30

Wim-Jelle En Martine:

Jeetje, ik schrok al toen ik het onderwerp van de mail zag! Het zal toch niet... Maar helaas is het wel zo.

Ook al voel je je (beide) in de relatie niet helemaal gelukkig meer, dan nog is het een grote en pijnlijke stap om te uiteindelijk toch de stap te nemen en uit elkaar te gaan. We vinden het heel erg vervelend voor jullie, maar hopen dat jullie wanneer jullie dit verwerkt hebben beide weer gelukkig kunnen zijn.

Sterkte beide!

Liefs,
    Wim-Jelle en Martine

• 25 December 2010 - 11:59

Iris & Remko:

Hey,

Wat ontzettend naar voor jullie. Ik hoop dat jullie beide je weg vinden. Heel veel sterkte,

Groetjes, Iris & Remko

• 11 Januari 2011 - 22:35

Hillery:

Bummer
    Shocked, Dumbfounded, Cannot find the right words to express my self.to know that i have known the 2 of you since you met and seen how good you 2 were together. And then to come to this.Lost dreams. And now?/
    Hopefully you can start to heal and get on with your life.Which will be a hard thing to do.
    I love you both and whish you both all the best and perhaps stay in touch???
    All my love to both or you and wish you well.
    would like to know how things are working uot in the beautifull country.
    You will be in my thoughts
    Love hugs
    tante Hillie