Feliz Navidad ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Feliz Navidad ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad !

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

24 December 2009 | Nicaragua, Granada

Oftewel allemaal een superfijne kerst.
Het is koud bij jullie he?! Nou hier niet hoor lieverds. Wij vieren kerst in korte broek. En de kerstboom hier op het plein staat dagelijks in de felle zon.
Wat er bij ons gaat gebeuren zullen we nog beleven, het is hier echt anders.
Vanavond, kerstavond, hebben we gewoon karaoke, we zien wel, en morgen zijn we lekker dicht. Extra dagje vrij.
En we hebben goed nieuws: ons huis is weer verhuurd. Dat scheelt een hoop kopzorgen.
Voor de liefhebbers nog even de herinnering aan het blad Vriendin van week 53, het interview met Marlies.
Voor de niet zo “Vriendin”liefhebbers zullen we binnenkort het interview ook wel op het blog zetten.
Afijn lieve mensen, eet niet teveel, maar geniet van alles, tot het volgende blog!

• 25 December 2009 - 07:45

Annemieke George:

Jullie ook een heel fijne kerst ! Geniet van dat dagje extra !
    Knuffel voor jullie.

• 25 December 2009 - 07:52

Marco:

Vriend,
    jullie ook een hele fijne kerst.
    wij gaan vanmiddag naar het kerstcircus in de sneeuw.

groeten,
    Marco

• 25 December 2009 - 09:19

Heleen:

Hele fijne kerstdagen en een fantastisch mooi, gelukkig, gezond en succesvol 2010!

Liefs,
    Heleen

• 25 December 2009 - 10:00

Henk Polderman:

Fijne kerst vanuit Dordrecht

• 25 December 2009 - 10:27

Edwin,Petra En Menno:

Hoi, wij wensen jullie ook een fijne kerst en een gezond 2010!!

• 25 December 2009 - 11:15

Rox:

FIJNE KERST SCHATTEN!!

DIKKE KNUF VAN ROX EN JARA!

• 25 December 2009 - 12:37

Hillie:

Hee lieffies,
    Jullie ook een super fijne kerst toegewenst.. eindelijk een dag vrij voor jullie. Geniet er lekker van..
    Dikke kus~!!!!

• 25 December 2009 - 12:46

Iris En Remko:

Fijne feestdagen!

• 25 December 2009 - 13:51

Tt. Hilly:

Ook wens ik jullie goede en fijne kerstdagen, al zullen die anders zijn dan hier. Wij hebben hier natuurlijk de verwarming aan. Fijn, dat jullie nu, door de verhuur, minder kopzorgen hebt ! Daag.

• 26 December 2009 - 11:32

Wim-Jelle En Martine:

Wij wensen jullie ook hele gezellige kerstdagen en een mooi en gezond 2010!!!

• 26 December 2009 - 15:57

Karin:

Hele fijne kerstdagen, prachtig 2010...
    Dikke kus,
    Karin en Gerrit

Marlies en Gerco

Hoi hoi, sinds maart 2009 wonen we in Granada Nicaragua waar we aan het Centrale Park, naast de Kathedraal een vrij groot bar-restaurant hebben, genaamd Nuestro Mundo. (onder de plaatselijke bevolking ook bekend als El Balcon). Het is hier echt super: supermensen, super mooi weer en super mooi. Hasta pronto en Granada Nicaragua.

Actief sinds 28 Juli 2008