Roy en Anita. - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Roy en Anita. - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Roy en Anita.

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

26 December 2009 | Nicaragua, Granada

26 december. 1 jaar geleden. Vandaag precies 1 jaar geleden begon onze stap naar het wilde westen. ’s Morgens Marlies op het vliegtuig gezet. Gerco moest nog even blijven werken, die ging pas de 29e. Rare dagen volgden. Nog niet eerder van elkaar geweest. Gepland om al te gaan was er ook nog niet. Dit was slechts oordelen of Nicaragua wel wat voor ons was. Maar zoals jullie weten werd die vakantie een werkvakantie door eerst het hostel en later dus het restaurant. Onze droom begon sneller dan verwacht en we leven vaak nog steeds in een roes. Ook hier werken we hard, maar dit hier is van ons en zakendoen gaat hier wel vaak makkelijker als in NL. Ware het niet dat wij ons natuurlijk ook heel erg aan hebben moeten passen. Je zit toch in een andere cultuur. Het armste land van Latijns Amerika. Een land zeker 20 jaar terug in de tijd, al heeft de jeugd hier wel een mobieltje. Neem ook de muziek. Heerlijk, om de platen waren we vroeger op dansten hier gewoon de hele dag te horen. Abba, Bee Gees, Donna Summer, ze zijn hier helemaal hot! Naast alle overheerlijke Salsa natuurlijk. Zitten we van de week een hapje te eten bij een ander restaurantje, ja, dat doen we ook wel eens, komt de volledige “best of” van Roy en Anita voorbij! Inderdaad … die van 2 Unlimited! Helemaal gek zijn ze er op. Aannemen dat dit gave bandje uit Nederland komt willen ze niet. Alles wat Engels klinkt moet wel uit de Verenigde Staten komen. En Una paloma blanca zingt iedereen hier ook mee.
Afijn. Kerstavond was hier heel goed, leuk gedraaid. Hele leuke sfeer. Iedereen op straat wenst elkaar een fijne kerst, superleuk. Met oud en nieuw hebben we besloten dicht te gaan. We gaan lekker met zijn tweeen een paar dagen aan het meer van Apoyo zitten. Boek mee, zwembroek mee. Oud en nieuw op zn ons. Lekker even rust. Hadden we wel verdiend vonden we.
Lieve mensen, maak er allemaal een schitterend feest van. En voor iedereen alle goeds en gezondheid voor alweer 2010. Prospero año nuevo!

• 27 December 2009 - 08:48

Gert Buis:

Hey kanjers,

alvast een fijne jaarwisseling en gefeliciteerd met jullie jubileum.

Groetjes,

Marcelle en Gert Buis

• 27 December 2009 - 08:59

Cora:

Ha lieve mensen,

Geniet van jullie vrije dagen. En hierbij wens ik jullie ook een heel goed 2010, ook hoop ik jullie dan weer live te ontmoeten!!

Liefs Cora

• 27 December 2009 - 14:33

Jet:

Hoi lieverds,

Een fijne jaarwisseling en dat 2010 nog succesvoller mag zijn.

Groetjes, Lex en Jet

• 27 December 2009 - 16:19

Wilfred:

We wensen jullie alle geods toe in 2010.Graag zouden we in de zomervakantie bij jullie op visite komen. Hebben jullie eeen advies voor tickets?

• 27 December 2009 - 17:43

Karin:

Wat gaat de tijd erg snel... al een jaar voorbijgevlogen... van de andere kant... wat een avonturen hebben jullie al beleefd... sommigen beleven het zelfs niet in heel hun leven
    Geniet van jullie vrije dagen en dat 2010 veel succes en vooral geluk mag brengen

Kus,

Karin en Gerrit

• 28 December 2009 - 11:10

Mam:

Geniet va n de vrije dagen en van elkaar en ik wens jullie veel geluk en voorspoed in het volgende jaar.kus van mam.

• 02 Januari 2010 - 17:50

Hillery:

Hallo lieverds
    An belated Xmas groet and all the best gor the New YearIk maak het kort deze keer.Ben net thuis uit het Ziekenhuis.Doing ok now.to lang om het uit te leggen.Heb Mamma gebeld and uit gelegd.Fine that you had a few days off to enjoy the lakes..this is for now getting tired.
    Love to you both next time better.Keep up the newsletters.It is is maar even 49C onder 0 met windchill but the sun is out and it looks ok ha ha.And now a couple of feet of snow er by to.
    Love to both of you.
    tante Hilly from het o zo koude and ongesneewde Winnipeg.

bye lots of love to both ofyou
    xxxoooxxx

• 05 Januari 2010 - 15:51

Antoinette:

lieve marlies en gerko!

heel veel succes plezier liefde en geluk toegewenst voor 2010!!!

dikke knuffel antoinette

• 08 Januari 2010 - 08:34

Sandra Uit Kampen:

hoi marlies en gerco,jullie stonden deze week in het weekblad vriendin,wat een leuk verslag! ik wens jullie daar heel veel succes en zal deze site regelmatig bekijken!