Tussen Centerparcs en Preston palace - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu Tussen Centerparcs en Preston palace - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

Tussen Centerparcs en Preston palace

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

23 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

Heerlijk was het, om even weer een paar dagen de tent dicht te gooien en er even vandoor te gaan na alle drukte die o.a. de voetbal met zich meebracht. Eerst was hier natuurlijk Brazilie favoriet, gevolgd door Argentinie, toen toch Uraguay. Afijn aan het eind was er toch wel een heel groot deel ook voor NL. Een zinderende finale op onze tweede verdieping compleet met dansende mensen op tafel en biergooiwedstrijden.
En natuurlijk valt de stroom uit op hetspannendste moment, indekken dus, generatortje regelen. Maar het was sowieso feest! Zie de foto´s.
Maar goed we gingen even weg dus. Dit keer niet naar het kratermeer maar naar de echte kust. All in hotel geboekt in Montelimar, beetje te toeristisch voor ons doen, maar goed een paar daagjes aan het meer kosten ook aardig, dus we hebben het er maar van genomen. Uiteraard in de zee gezwommen, buffetjes kaalgeplukt en vele malen bier besteld. Lekker uitslapen verkozen we boven het ontbijt dus zowaar nog een beetje uitgerust ook. Hebben we nog meegedaan aan de danswedstrijd, winnen we die natuurlijk nog ook. Dikke vette pret. Het kon niet op.
Maar nu weer hard werken. Zaterdag hebben we de presentatie van de sjerpen van Miss UDO 2010, een plaatselijk collegio, compleet met catwalk en dj, etc, en volgende week zaterdag is het tijd voor X-Press yourself 2. Ons homogerelateerde feestje krijgt een vervolg.
Op 29 juli komt de burgervader van de stad even een hapje doen, ter gelegenheid van het 1 jaar geleden zijn van de officiele opening van Nuestro Mundo, waarvoor we trouwens woensdag met het hele personeel een hapje in een andere tent gaan eten. We hebben het restaurant natuurlijk al sinds april 2009, maar zelf vieren wij de eigenlijke opening van Nuestro Mundo pas op 1 augustus omdat toen ook de tweede verdieping open was voor publiek.
En verder zijn er best veel toeristen en maken we ons langzaam op voor de drie grote feesten in augustus: het carnaval, de stieren en de hipica.
Hier gaat t dus goed. Nu in NL nog .... wie koopt (of huurt) ons huis ???

• 24 Juli 2010 - 10:03

Lia:

Hoi hoi leuk om weer een verslag te lezen. Alweer een jaar voorbij met jullie restaurant de tijd vliegt veel plezier met jullie feesten, geniet ervan.

• 25 Juli 2010 - 16:38

Hillie:

Wat lekker zeg voor jullie ff er tussenuit! En zo te zien en horen gaat alles goed. 3 grote feesten voor de boeg klinkt ook wel goed, zal hard werken zijn,,
    Jemig alweer een jaar geleden van de officiele opening. Nou lui veel succes en veel liefs

• 25 Juli 2010 - 20:14

Tt. Hilly:

Wat een entousiastme lees ik weer in jullie bericht. En de foto's bewijzen het weer, heel veel bezoekers. Ook fijn, dat jullie een poosje konden genieten aan de kust en in de zee.Heel fijn, dat het jullie goed gaat. Maar jammer, dat het met jullie huis in Ned. even niet zo goed gaat. Maar blijf moed houden hoor. Nu, veel geluk samen en hartelijk gegroet, tot de volgende keer. Kus.

• 30 Juli 2010 - 06:56

Karin:

Hoi de mannekes,

Een jaar alweer voorbij... wat gaat de tijd snel...
    Jullie lopen gewoon van het ene feestje in de andere party... hard werken wellicht .... en de fun krijg je erbij ... goe bezig... doe zo verder

Kus