oeps,het huis is verhuurd!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu oeps,het huis is verhuurd!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Marlies en Gerco Peels en Rosbeek - WaarBenJij.nu

oeps,het huis is verhuurd!!

Door: Marlies en Gerco

Blijf op de hoogte en volg Marlies en Gerco

16 Januari 2009 | Nederland, Dordrecht

Ja het is gelukt,ons huis in nederland is verhuurd,jippieee,weer een zorg minder.Ook hebben we iemand gevonden die ons een pittige spoedcursus spaans gaat geven,want we hebben altijd gezegd dat de eerste vereiste is dat je de taal spreekt,dat doen we wel maar niet voldoende.Om op jullie vraag terug te komen,hoe nu verder,het volgende:Gerco is nog aan het werk nog maar 5 dagen en dan is ook hij klaar,het hostel wordt op dit moment gerund door onze boekhoudster en het schijnt goed te gaan,wij waren hier natuurlijk ook niet op voorbereid,de bedoeling was om in maart pas wat te gaan beginnen.Maar goed het liep nou eenmaal anders.We hopen half maart terug te gaan en in mei komen we voor anderhalve week weer naar Nederland voor de bruiloft van onze lieve vrienden,Gerald en Lia.Intussen is Diana aan het sleutelen aan de website,en kolken onze gedachten van de ideeen.groetjes

• 16 Januari 2009 - 13:38

Karin :

wowow ...... met mijn mond vol tanden lees ik steeds weer jullie avonturen .......... ongelooflijk

Kus,

Karin en Gerrit

• 16 Januari 2009 - 14:04

Nikol:

Word een beetje aangetoken door jullie avontuur. Ben stiekem ook een beetje op internet aan het rondneuzen waar wij wij iets zouden kunnen beginnen. Ik vind het geweldig waar jullie mee bezig zijn!

• 16 Januari 2009 - 15:34

Jeannette:

Super, wat leuk voor jullie en ook te gek dat ullie nog wat spaanse les nemen. Als de bal eenmaal gaat rollen is tie bij jullie dus niet te stoppen. muchos elicidados y besos.
    Saludos Jeannette

• 18 Januari 2009 - 06:09

Gerald:

Toeval bestaat niet!
    Het gaat allemaal zo snel, et moet wel goed zijn.
    Wij zijn blij voor jullie!

• 18 Januari 2009 - 13:40

Diana En Frans:

hey lieve marlies en gerco natuurlijk ook. wat een berichten allemaal echt leuk voor jullie. bij ons gaat ook alles goed hor.liefs dian en frans

• 22 Januari 2009 - 12:16

Piet:

Hee Marlies en Gerco,

Sinds een uur heb ik de naam van jullie site gekregen,was zo benieuwd hoe het allemaal verliep.
    Dit is toch een droom die uitkomt geweldig.
    Ik hoop echt voor jullie dat het 100% slaagt want het is toch
    echt iets heel bijzonders.
    Ontzettend veel succes
    en blijf jullie site volgen.

Groetjes xxxx, Piet

• 13 Februari 2009 - 14:22

Annieck:

Heyy,

thanks voor jullie berichtjes!!
    haha van die kameel weet ik nog niet hoor, voorlopig moeten jullie het maar doen met dat paard ;)

Hoe gaat het verder met jullie?
    Straks dus definitief weg?

Huisje al beetje aant uitruimen?

'k Hoor het wel ;)

Kus xx

Marlies en Gerco

Hoi hoi, sinds maart 2009 wonen we in Granada Nicaragua waar we aan het Centrale Park, naast de Kathedraal een vrij groot bar-restaurant hebben, genaamd Nuestro Mundo. (onder de plaatselijke bevolking ook bekend als El Balcon). Het is hier echt super: supermensen, super mooi weer en super mooi. Hasta pronto en Granada Nicaragua.

Actief sinds 28 Juli 2008